Педагогічна ідея - це
повітря,
в якому розправляє
крила
педагогічна творчість
Тема: «Розвиток творчого потенціалу учнів шляхом
використання інноваційних методів навчання»
Склад творчої групи
учителів української мови та літератури
на 2019 – 2020 н. р.
Прізвище ім’я
по батькові
|
Навчальний
заклад
|
1.
Кривошея Валентина Григорівна
|
методист
районного методичного кабінету
|
2.
Педченко Аліна
Олексіївна
|
Новоселівська
ЗОШ І - ІІІ ступенів
|
3. Дейнека Галина
Анатоліївна
|
Божківський НВК
|
4.
Дяченко Валентина
Григорівна
|
Терешківська
ЗОШ І – ІІІ ступенів
|
5.
Четверило Ніна Григорівна
|
Тахтаулівський
НВК
|
6.
Іщенко Тетяна Петрівна
|
Абазівська
ЗОШ І-ІІІст.
|
План
роботи творчої групи
«Розвиток творчого потенціалу учнів шляхом використання
інноваційних методів навчання»
(2019-2020 н.р.)
Керівник Дейнека
Г. А., вчитель української мови та літератури Божківського НВК
№п/п
|
Теми завдань
|
Дата
|
Форма проведення
|
Місце проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Вересень
І. Підготовчий
(діагностико-організаційний)етап:
- виявлення
існуючих науково-методичних проблем, нерозв’язаних завдань, можливих шляхів
їх усунення,;
-
визначення науково-методичної проблеми, над
вирішенням якої буде працювати творча група, обґрунтування її актуальності;
- виявлення
об’єктивного стану з обговореної проблеми;
- вивчення
науково-педагогічної, методичної літератури із визначеної проблеми;
-
психологічна підготовка членів творчої групи;
- розподіл
обов’язків між членами творчої групи;
-складання
плану роботи, визначення мети, завдань діяльності творчої групи;
- затвердження плану роботи ТГ на 2019-2020н.р.
Бібліотека ім. І. Котляревського
|
18.09.2019
|
Круглий стіл
|
Обласна бібліотека ім.
І.Котляревського
|
Дейнека Г. А.
|
2.
|
Грудень
ІІ. Системно-організаційний етап:
- глибоке
вивчення проблеми;
- розробка
моделей, схем, рекомендацій, порад щодо застосування в практичній діяльності
досягнень науки;
- колективне
обговорення шляхів розв’язання проблеми, висунутих гіпотез.
Бібліотека ім. І. Котляревського
|
26.11.2019
|
семінар
|
Обласна бібліотека ім.
І.Котляревського
|
Дейнека Г. А.
|
3.
|
Січень
ІІІ. Моделюючий етап:
- апробація набутого досвіду, напрацьованих
рекомендацій;
-корекція
рекомендацій у процесі практичного
застосування;
- узагальнення кращого педагогічного досвіду.
Бібліотека ім. І. Котляревського
|
12.02.2020
|
дискусія
|
Обласна бібліотека ім.
І.Котляревського
|
Дейнека Г. А.
|
4.
|
Квітень
IV.
Результативно-узагальнюючий етап:
- визначення
результативності діяльності творчої групи;
- експертиза
матеріалів для масового впровадження.
- поширення
напрацювань творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову
практику;
-підведення
підсумків роботи та визначення перспектив на існування творчої групи.
Результат роботи творчої групи – напрацювання
методичних матеріалів.
Бібліотека ім. І. Котляревського
|
15.04.2020
|
тренінг
|
Обласна бібліотека ім. І.Котляревського
|
Дейнека Г. А.
|
Засідання творчої групи. Вересень 2019.
Практичні вправи та завдання для
засвоєння нових правил «Українського правопису» / Упорядник: Дейнека Г.А. –
Полтава: РМК. – 2020. – 75 с.
https://drive.google.com/file/d/1tUMXJ31iNXNRymsLmxzP4GqxgS36IlUc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oWSY6VoqWaX0hCcAL39Scq7BrnqP7ktF/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1tUMXJ31iNXNRymsLmxzP4GqxgS36IlUc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oWSY6VoqWaX0hCcAL39Scq7BrnqP7ktF/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар