Творча група вчителів української мови та літератури


Педагогічна ідея - це повітря,
в якому розправляє крила

педагогічна творчість
Тема: «Розвиток творчого потенціалу учнів шляхом використання інноваційних методів навчання»
Склад творчої групи

учителів української мови та літератури

на 2019 – 2020 н. р.
Прізвище імя
по батькові
Навчальний заклад
1. Кривошея Валентина Григорівна
методист районного методичного кабінету

2. Педченко Аліна
    Олексіївна
Новоселівська ЗОШ  І - ІІІ ступенів
3. Дейнека Галина
    Анатоліївна
 Божківський НВК
4. Дяченко Валентина
    Григорівна
Терешківська ЗОШ  І – ІІІ ступенів        
5. Четверило Ніна Григорівна
Тахтаулівський НВК
6. Іщенко Тетяна Петрівна
Абазівська ЗОШ І-ІІІст.

https://drive.google.com/file/d/1oWSY6VoqWaX0hCcAL39Scq7BrnqP7ktF/view?usp=sharing

План 
роботи творчої групи 
«Розвиток творчого потенціалу учнів шляхом використання
інноваційних методів навчання» 
(2019-2020 н.р.)
                                                                          Керівник Дейнека Г. А., вчитель української мови та літератури Божківського НВК

№п/п
Теми завдань
Дата
Форма проведення
Місце проведення
Відповідальні

1.

Вересень
І. Підготовчий (діагностико-організаційний)етап:
-       виявлення існуючих науково-методичних проблем, нерозв’язаних завдань, можливих шляхів їх усунення,;
-          визначення науково-методичної проблеми, над вирішенням якої буде працювати творча група, обґрунтування її актуальності;
-       виявлення об’єктивного стану з обговореної проблеми;
-     вивчення науково-педагогічної, методичної літератури із визначеної проблеми;
-                           психологічна підготовка членів творчої групи;
-  розподіл обов’язків між членами творчої групи;
-складання плану роботи, визначення мети, завдань діяльності творчої групи;
-  затвердження плану роботи ТГ на 2019-2020н.р.
Бібліотека ім. І. Котляревського

18.09.2019

Круглий стіл
Обласна  бібліотека ім. І.Котляревського
Дейнека Г. А.



2.
Грудень
ІІ. Системно-організаційний етап:
-  глибоке вивчення проблеми;
-  розробка моделей, схем, рекомендацій, порад щодо застосування в практичній діяльності досягнень науки;
-  колективне обговорення шляхів розв’язання проблеми, висунутих гіпотез.
Бібліотека ім. І. Котляревського

26.11.2019

семінар
Обласна  бібліотека ім. І.Котляревського
Дейнека Г. А.

3.
Січень
ІІІ. Моделюючий етап:
- апробація набутого досвіду, напрацьованих рекомендацій;
-корекція рекомендацій у процесі практичного застосування;
- узагальнення кращого педагогічного досвіду.
Бібліотека ім. І. Котляревського

12.02.2020

дискусія
Обласна  бібліотека ім. І.Котляревського
Дейнека Г. А.

4.
Квітень
IV. Результативно-узагальнюючий етап:
- визначення результативності діяльності творчої групи;
- експертиза матеріалів для масового впровадження.
- поширення напрацювань творчої групи, створеного педагогічного досвіду в масову практику;
-підведення підсумків роботи та визначення перспектив на існування творчої групи.
Результат роботи творчої групи – напрацювання методичних матеріалів.
Бібліотека ім. І. Котляревського

15.04.2020

тренінг
Обласна  бібліотека ім. І.Котляревського
Дейнека Г. А.

Засідання творчої групи. Вересень 2019.
Практичні вправи та завдання для засвоєння нових правил «Українського правопису» / Упорядник: Дейнека Г.А. – Полтава: РМК. – 2020. – 75 с.
https://drive.google.com/file/d/1tUMXJ31iNXNRymsLmxzP4GqxgS36IlUc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1oWSY6VoqWaX0hCcAL39Scq7BrnqP7ktF/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар

Щирі вітання учневі 7 класу Степненського НВК, Тарасенку Кирилу, який на четвертому   етапі  Х Міжнародного мовно-літературного конкурсу у...